PIRKIMO IR MOKĖJIMO INFORMACIJA

Kokiais būdais galima atsiskaityti Hubertas.lt e. parduotuvėje?

Atsiskaityti galima naudojantis Swed, Seb, Luminor, Citadelės, Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis, bei Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

Pasirinkau pristatymo būdą ``Atsiimti pačiam``

Pasirinkus nemokamą pristatymo būdą „Atsiimti pačiam”, jums užsakymą reikės atsiimti Vilniuje Perkūnkiemio g. 19A iš anksto susitarus el. paštu, telefonu ar per socialinius tiklus.

Ar saugu užsakymą apmokėti naudojantis e. bankininkystės paslaugomis ar Visa/MasterCard kortelėmis?

Taip, mokėjimai yra atliekami visiškai saugiai. 

Kiek kainuoja pristatymas?

Pristatymo kaina yra apskaičiuojama automatiškai, kai pirkėjas pasirenka siuntimo būda ir įveda pristatymo adresą. Jeigu pirkėjas pasirenka užsakymą atsiimti pats, pristatymas nieko nekainuos.

Kiek laiko truks pristatymas?

Perkant prekes, kurios yra mūsų sandėlyje (pažymėta „turime”), užsakymas dažniausiai yra paruošiamas ir išssiunčiamas dar tą pačią dieną. Jeigu pateiktame užsakyme yra bent viena prekė, kuri yra pažymėta „išankstinis užsakymas”, toks užsakymas bus išsiųstas per 14 d.d.

Kas tiksliai nutinka po sėkmingo užsakymo apmokėjimo?

Gavę apmokėjimą mes patikriname užsakymą ir jas surenkę, saugiai supakuojame ir išsiunčiame pirkėjui. Taip pat išsiuntę užsakymą mes pažymime, jog užsakymas yra įvykdytas ir pirkėjas gauna el. laišką su patvirtinimu ir sąskaita faktūra.

Ar galiu gauti užsakymo sąskaitą faktūrą?

Sąskaita faktūra yra automatiškai pridedama prie kiekvieno įvykdyto užsakymo. Ji yra suformuluota pagal informaciją, kurią pirkėjas pateikia apmokėjimo formoje.

KITA NAUDINGA INFORMACIJA

Kas yra „Pamėgtos prekės``?

Mūsų parduotuvėje jūs galite pasižymėti patikusias prekes ir jas peržiūrėti kitose sesijose, o jeigu jūs esate registruotas vartotojas, jūs į el. pašto dėžutę gausite pažymėtų prekių atnaujinimus – kainos pakeitimus ir kitą informaciją.

Ką daryti, jei gaunu sugadintą ar ne tą prekę?

Jeigu siuntimo metu prekė yra sugadinama, vos tik tai pastebėję, prašome padaryti nuotrauką ir susisiekti su mumis el. paštu info@hubertas.lt arba susiekti per mūsų socialinius tinklus @Hubertas.Official ir mes išanalizavę situaciją pakeisime prekę.

Ar aš galiu pakeisti ar atšaukti užsakymą?

Taip, jūs galite atšaukti arba pakeisti užsakymą susisiekę su mumis el. paštu info@hubertas.lt arba parašius žinutę į mūsų soc. tinklus @Hubertas.Official, tačiau tai turi būti padaryti prieš mums išsiunčiant užsakymą.

Kas yra „užsakymo būklė“?

Tai yra puslapis, kuriame jūs galite stebėti užsakymo būklę, ar užsakymas išsiųstas ir jeigu taip, koks yra siuntos sekimo numeris. Taip pat jeigu užsakymas yra „įvykdytas” iš čia galite atsisiųsti ir sąskaita faktūra.